IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Vieras

/ #500

10.03.2011 18:27

Aina on vastustajia, kun jotain typerää tehdään, onneksi näin on. Jotkut vaan ei tunnu tajuavan missä mennään, sitä saadaan mitä tilataan. Suomalaiset saavat juuri sellaisen maan ja vesistöt, minkä ansaitsevatkin. Naapurimaassa upealla luonnolla ja kalavesillä, tehdään satojen miljoonien eurojen tilit täällä limoittuneissa ja vaelluskalattomissa vesistöissä ei paljon turisteja näy. Ikävä juttu. varsinkin, kun kaikki resurssit oli olemassa, systemaattinen idiotismi taitaa olla yksi kansataudeista täällä Suomessa.

Toivottavasti saatte laitoksenne. Onneksi ei tule omille kotinurkille. Aina on ollut ihmisiä ketä viedään kuin litran mittaa ja tulee olemaan. Juuri näitä kemi & j-kylä tyylisiä syvässä yhteisymmärryksessä kirjoitettuja hehkutuksia, tuossa aiemmin kirjoitetussa viestissä tarkoitin. Tähän mennessä on Leikas ainoa joka on intressinsä tuonut esiin, siitä hatunnosto hänelle. Turpeenvastustajien intressit jokainen tietää tai sitten on tyhmä.