Mopot 60km/h

Yks vaan^^

/ #806 Voi näitä aikuisia...

18.06.2013 21:22

"mopot pois liikenteestä liikkumaan pyörilläki pääseekouluu... ? ittellä on 20km kouluun ja kyllähän sinne töihinkin voi polkee miksipä autolla ajaa jos kerta siltä tuntuu et kuntoillapitäs?
Ja vielä siihen että kyllä mopot kulkee vakioinakin yleensä enemmän ku sen 45km/h itselläkin on Rieju merkkinen mopo jossa on vakiona normaalia tehokkaampi kone ja kaikki kurit on paikallaan niin päässyt sillä 76km/h alamäkeen tasasekka noin 66km/h ja kaikki puhuu totta että se on autoilijoitten asenne joka siä liikenteessä ratkasee että en aijo ajaa mopon perässä ja tuossa juuri viime viikonloppuna kävin elokuvissa ajelin mautolla iha rauhallisesti 80 alueella ramppissa on enään noin 100m silleen että sinne ethtii auto tulee takaa n. 100km/h ja ajaa rampille ja iskee jarrut kiinni ??? ja monia kertoja motarilla sama kauhee kaahaus ja autolla rampille ja jarrut kiinni että kyllä todellakin allekirjoitan tämän!!<3