Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Signal

/ #16091 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

21.06.2013 16:12

#16087: - Re: Re: Re: Re: Re:

Niin silloin, kun ihmiset vääntävät itse Raamattua mieleisekseen. Se ei olekaan mikään totuus ja niitä totuuksia riittää. Tämän lisäksi monet teologit yrittävät ymmärtää sitä tämän maailman viisaudella, mutta niinkuin Raamattu sanoo, siitä ei ole apua. "Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet." Tämä sopii molempiin ryhmiin.

Jeesuksen sanassa on ainut viisaus ja hänen sanansa tuomitsevat meidät. Joh.12:48 "Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

Luk.16:31 "Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'

Joh.5:46 "Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut." Joh.5:47 "Mutta jos te ette usko hänen kirjoituksiaan, kuinka te uskoisitte minun sanojani?"