Pakkoruotsi pois

/ #40

19.12.2006 21:31

Kiitos Reima.

Olen tutkinut asiaa jo vuosikausia ja en toden totta ole löytänyt yhtään kestävää argumenttia Suomen viralliselle kaksikielisyydelle. Ainoastaan merkittävän määrän todisteita virallisen kaksikielisyyden järjettömistä kustannuksista. Mitään lukuja ei tietenkään ole virallistettu, mutta se ei tee kustannuksia olemattomiksi.

Väitteissäni ei ole yhtään perättömiä väitteitä. Lars Dahlin "argumentit" olen jo monesti kumonnut, jonka jälkeen alkaa takertuminen johonkin pikkuseikkoihin tai epäolennaisuuksiin.

Tuo "imatralainen kielivalinta" -adressi ei edes liity näihin kahteen isompaan sdressiin, silti Lars tarttuu siihen kuin hukkuva oljenkorteen, miksiköhän?

Haaste Lars Dahlille: Kokeile selittää asiaa ulkomaalaiselle, miten hyvin "argumenttisi" purevat esim. britteihin?

Minä olen yrittänyt, ainakin amerikkalaisille ja briteille, heille on mahdotonta ymmärtää ajatusta, koska se on niin täysin järjenvastainen.