Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Vieras

/ #67 Loppuis jo!

04.04.2011 22:22

Mun puolesta sais tää homo homma jo riittää. Kumpikaan puoli ei tule muuttamaan mieltään. Uutisointi molemmilta puolilta puolueettomasti olisi tietysti mukavaa jos kerran kirjoitellaan mutta tilannehan on se että jos/kun Jumala on olemassa niin se kyllä pitää huolen, että hänen edessään ei ole mitään epäpyhä, puhdistamatonta (Jeesuksen verellä niinkuin raamattu opettaa). Nyt ihminen täällä vääntää asioista. Sotapäällikkö kyllä sanoo viimeisin sanan. Turha sitä on jotain homoa yrittää pakottaa arkkiin. Tehköön niinku haluaa!

Vääntäminen on kuin kirput tappelisivat koirasta. Koira voittaa kuitenkin. Peräänkuulutan vapaat tahtoa. Saa olla vapaasti homo jos haluaa. Samoin jotka ovat heidän tekojensa puolella ja kirjoittelevat puolueellisesti. Mummokin jo sanoi: "..lopussa kiitos seisoo". Jokainen tulee näkemaaä onko Jeesukseen uskovat oikeassa vai ei. Jos eivät ole niin silti "taistelivat" hyvän puolesta sydämissään. Tarravathan ihmiset hullumpiinkin ideologioihin. T