Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Vieras

/ #187 Piispat seuraavat Setaa ja Tulkaa-kaikki liikettä. HS meni näiden ansaan

07.04.2011 23:36

Adressi on oikein hyvä tapatässä tilanteessa lähestyä jo vuosia lämmennyttä kehitystä. Nyt se vain ylitti sellaisen kipukynnyksen että luottamusta on enää vaikea palauttaa. Tämä korkee koko mediaa ja, valitettavasti kirkkomme piispoista osa voisi lähteä heti Mäkinen ensimmäisenä. He ovat menettännet luottamuksensa niin täydellisesti että tämän jälkeen he voivat vapaasti selitellä mitä vain, kukaan ei enää voi heihin luottaa missään tilanteessa. Ainoa asia mitä heidän kuuluisi tehdä ennen lähtöään on anteeksipyynnön esittäminen alkaen Annin tarinan naisesta ja jatkaa kierrosta kaikille kristityille ja järjestöille joiden mainetta he yrittivät hävyttömästi mustamaalata. Sen jälkeen voivat häipyä horisonttiin fraaseineen ja pysyä poissa ihmisten silmistä. Niin syvästi he ovat loukanneet tämän maan kristittyjä ja kansalaisten oikeustajua. Heiltä puuttuu, uskottavuus, kaikkinainen oikeamielisyys ja rehellisyys. Kaiken tämän he tekivät tietoisesti, muutoin se ei olisi ollut mahdollista samanaikaisesti ja samoihin vääristelyihin nojautuen. Ne nuoret jotka asettuivat kirkon eliitin maalitauluiksi ansaitsevat suuren kiitoksen ja kaikkien esirukouksen. Jos olisi mahdollista ojentaa palkinto vuoden kristillisestä teosta, se kuuluisi ilman muuta heille. toivottavasti HS siivoaa toimittajakunnastaan epäpätevät muihin hommiin.