Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

jänishousu
Vieras

/ #945 Re: Re: Re: Re: Re: ihme morkkausta

11.04.2011 14:30

#943: Ammattilainen minäkin - Re: Re: Re: Re: ihme morkkausta

Mitähän sinun skaalallasi tarkoittaa pilvin pimein? Itse muistan, että palstalla olisi keskustelun alkuvaiheessa mainittu yhden MG:n työntekijän nimi. Korjaa jos olen väärässä. En tässä laske mukaan Kustaa Pihaa ja Ali Omaria (sekä mahdollisesti oli vielä kolmas nimi, jota en nyt muista), joiden sanomisiin on viitattu heidän lehtihaastattelujensa tai muiden julkisten esiintymisien kautta ja niissä ilmenneiden epätäsmällisyyksien vuoksi.

Jotkut ovat kritisoineet ja vaatineet lopettamaan kirjoittelun ja kyttäämisen. Suosittelen miettimään, mikäli valituksia ei olisi tehty ja kuntalaiset itse valvoneet toimintaa, olisiko MG:llä vara-autoa, olisiko ylipitkiin työvuoroihin puututtu ja olisiko epäpätevän väen käyttöä lopetettu. En väitä, että tilanne olisi nyt hyvä - en väitä, että se olisi huono, mutta se on parempi, kuin olisi jos Matti ja kumppanit eivät olisi pitäneet meteliä aiheesta: "Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä."

Jatkakaa siis samaa rataa...