Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Vieras

/ #218 Annin tarina ja tämä adressi herättäköön suomen kansan

11.04.2011 15:40

Liikun kohtuullisen paljon ulkomailla. Yhteinen nimittäjä näille reissuille ilmenee minulle esitettyjen kysymysten kautta. Helsingin yliopistoa kohtaan esitetään yhä enemmän kysymyksiä, jotka perustuvat HS:n "uutisointiin." Miksi teidän yliopistossa esitetään historiallisten tosiasioiden vastaista juutalaisten kohtalosta ja Neuvostoliiton hyökkäyksestä Suomeen? Miten teidän arkkipiispanne voi asettua Luterilaisen tunnustuksen vastustajaksi ja julistaa päinvastoin kuin Raamatussa on sanottu? Teidät on aiemmin tunnettu kristittynä maana mutta nyt teillä vainotaan kirkon johdolla kristittyjä ja rajoitetaan lähetystyötä. Mikä sai teidät siirtymään kristinuskosta ateismiin?

Nämä ovat ne yleisimmät teemat jotka nousevat luottamuksellisissa keskusteluissa esille. Mtä tähän voisi sanoa? Koko yhteiskunta kirkosta alkaen on nyt ateistien käsissä. Täälläkin mainittu myötähäpeä on päällimmäinen tunne päättäjiä kohtaan, mutta kysymys, miten tämä kaikki on mahdollista? jää ilmaan. Arkkipiispan johdolla muutamat muut piispat ovat antaneet kirkolle kuoleman suudelman, jota tuhoa media omalla ammattitaidottomuudellaan kiihdyttää.

Toimittajiksi on valikoitunut tunareiden joukko jotka eivät viitsi ajatella eivätkä viitsi työtäänkään tehdä kunnolla. uutisia ja juttuja ei taustoiteta laajasti eikä lähdekritiikkiä harrasteta. Tästä johtuu mm. sariromanlagerspetzien kaltaisten normaali elämästä vieraantuneiden käyttäminen lausuntoautomaatteina asioista joista heillä, ei ainakaan tulosten mukaan, ole minkäänlaista todellista käsitystä. Esim. kun joku "tunnustava kristitty" "vakaumuksellinen kristitty" "kirkon jäsen" hyökkää kirkon laillista tunnustusta ja kirkkolakia ja järjestystä vastaan todistaa hänen todellisesta sieluntilastaan. HS. on kritiikittä käyttänyt tällaisia oman vihakampanjansa luomiseen kristittyjä ja yhteiskuntaa vastaan.

Tämä adressi on ajankohtainen ja tarpeellinen. Annin tarinasta tehtiin tarkoitushakuisesti valheellisilla tulkinnoilla väline, millä vihaa voitiin lietsoa kristittyjä vastaan. Kehoitan kaikkia lukemaan tai kuuntelemaan mitä Anni todella sanoi, senjälkeen päättäköön rehellisesti kuka johti harhaan.