Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Vieras

/ #220 Annin tarina video veti hiljaiseksi

11.04.2011 16:43

Kommentoin jokunen viikko sitten piispojen ja mediassa esitettyihin kannaottoihin perustuen arvoida varsin kriittisesti ÄLä alistu- Annin tarina kampanjaa. Kuuntelin sen ensin yhden kerran ja sitten vielä toisen kerran, kun en aluksi ollut uskoa korviani.

Media ja muutamat piispat ovat pettäneet minut jakamalla valheellista tietoa. Rehellisesti on myönnettävä jo syksyllä homoillan uutisoinnin yhteydessä pienen epäilyksen hiipineen mieleeni. Mutta nyt kaikki räjähti päin kasvojani kuin märkärätti. Sanon suoraan, meitä on k.......u todella härskillä tavalla. Enää en luota yhteenkään tämän maan piispaan enkä mediaan. Em. tahojen uutisoinnissa EI OLE MITÄÄN SELLAISTA MIKÄ LIITTYISI ANNIN TARINAAN. Hyvät ihmiset,kuunnelkaa Annin tarina. Vasta sitten voimme nähdä ja kokea konkreettisesti tämän adressin todellisen merkityksen. Yhteiskuntaamme ja kirkkoa syövyttävä mätäpaise on kuin syöpä, jonka pesäkkeitä on salakuljetettu kaikille yhteiskunnan ja kirkon avainpaikoille.