Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

jänishousu
Vieras

/ #950 Re: Re:#948

11.04.2011 23:01

#949: Matti Suopajärvi - Re:#948

Itse asiassa sitä paikallistuntemusta vaaditaan sopimuksessa (saattoi toki olla tarjouspyynnössäkin).

Ammattilaiselle (#948): Täytyy kyllä myöntää, että nimimerkkien takaa keskustelun taso on välillä ollut aika heikkotasoista, kun on esitetty perustelemattomia ja välillä perättömiäkin heittoja (kuten myös yllä sinunkin viestissäsi #943). Mutta mielestäni moitteet on pääasiassa kohdistettu Tornion päättäjiin, ja MG:n johtoon. Varmasti hajaosumia ja ylilyöntejä on tullut muuallekin ja näistä hajaosumista Matti ja Julli sekä jotkut asiaa ajaneet päättäjätkin ovat saaneet osansa. Tämä palsta olisi hiljentynyt jo aikaa sitten, jos asiat olisi laitettu heti alusta pitäen kuntoon eikä peitelty tehtyjä virheitä valehtelulla. Mitä tuohon esimerkkiisi tulee, niin ei minua ainakaan loukkaisi jos joku moittisi minun paikallistuntemustani vaikkapa Rovaniemellä, missä sentään on tullut aika monesti käytyäkin.