Parakkikoulut Kontiolle syyslukukaudesta -13 alkaen!

Rustiina

/ #7 Sairas lapsi

20.07.2013 13:02

Tsemppia kaikille,

Oma kokemulseni homeesta on se, että poikamme on altistunut. Ensin home tarha ja nyt kaksi homekoulua. Tilanne on niin paha, että kotiopetus on ainoa vaihtoehto. Karkeimman arvionmukaan täällä Helsingissä ei ole yhtään koulua, jota poika voisi käydä. Helsingin kaupunki vähättelee ja valehtelee. Ainoa vaihtoehto oli laittaa massiivinen sähköpostiketju, jolloin kaupunki ei voinut olla reagoimatta. Ympäristöministeriöön kannattaa ottaa yhteyttä ja viestiä kansanedustajaTerhi Koulumiehelle (eli oma tarina altistuneesta, sairastuneesta) . Koska kaupunki ei kerro sairastuneiden määrää eduskuntaa, niin kansalaisilta tuleva tieto on tärkeää! (jotta purku ja rakentamis rahaa saadaan, remontointi on järjettömin vaihtoehto)Poikamme tapaus on viety kolmeen kaupungin valtuustoon, sekä Tuija Braxille ja Sari Sarkonmaalle. He eivät voi auttaa yksilötasolla, mutta tieto jokaisesta sairastuneesta on tärkeä!. Ottakaa kainuun alueen kansanedustajiin yhtettä.Liikkukaa isolla massalla, niin eiköhän ala tapahtua. Ps. Kuhmon päättäjät herätkää! Homeen päästämät myrkkykaasut muistuttaa sinappikaasua! Kemiallinen ase vaanii lapsiamme joka päivä. Kuka aikuinen voi nukkua yönsä hyvin piittaamatta, että luokan siäilma on kuin Hitlerin kaasukammion? Lastemme elinikä lyhenee homeen vuoksi! Tällämenolla lapset ovat työkyvyttömia, jo ennen valmistumistaa ammatteihin!