Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Rakkaudeta totuuteen.Totuus on Jumalan Sana
Vieras

/ #248 Re: Re:"Hän ei nimittäin jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimissään esittää homovastaista rienaus

17.04.2011 12:38

#177: Elias, 17-vuotias Raamattuun pitäytyvä kristitty - Re:"Hän ei nimittäin jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimissään esittää homovastaista rienausta." 

Hei Elias! Olet nuorija Sinulla on hyvä nimi, mutta, raamattua et nyt oikein osaa lukea, raamattu ei koskaan, eikä missään, hyväksy syntiä, ei myös homoutta,joka on synti vaiKka sitä yritetääN kaikin keinoin vääntää hyväksyttäväksi.Suurimpia Raamatun syntejä onkin lopunajassa eläville ihmisille, suvaitsevaisuus.Sitä sanaa viljelee etenkin raamattua tuntemattomattomat ihmiset.Raamattu sanoo mm."ilmestyskirjassa"se minulla on Sinua vastaan, että hyväsksyt tuota naista Isebeliä, joka johtaa minun kansani harjoittamann haureutta." Homous on yksi haureuden muoto, josta raamattu sanoo"Jumala on hyljännyt heidät heidän saastaisuuteensa häpäisemään itse omat ruumiinsa,sillä heidän miespuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen ja himon kiihkoissaan syttyneet toisiinsa,samoin hiedän naispuolensa"jne. eiköhän palata alkulähteelle ja oteta Jumalan sana takaisin srk.en auktoriteetiksi, niin  totuus tekee meidät vapaiksi, myös tämän kaltaisten adressien tarpeellisuudesta.Mutta elämme lopun aikaa ja siitäkin raamattu sanoo:"he kääntävät meidän Herramme tuntemisen irstaudeksi,.." Olemme alkaneet tulkita Jumalan sanaa sen sijaan, että lukisimme sitä niinkuin Jeesus opetti,"kirjoitettu on", kun on kirjoitettu, että homous on synti muiden syntien ohella, niin mitä me olemme muuttamaan kirjoituksia.On rehellisempää elää synnissä ja myöntää se, kuin yrittää petata sitä Jumalan iäti kestäävää sanaa väärentämällä.Homojen ja lesbojen, varkaiden ,valehtelijoiden, murhaajien, kierojen, veropetoksia tekevien,huorintekijöiden ja kaikkien meidän pitää kertoa Jeesukselle syntimme ja vain ja yksin Hän voi antaa synnit anteeksi ja vapauttaa kaikista yllä  mainituista ja niistä, joita ei tullut luetteloon, syntiä on monenlaista.Yksi pahimpia on saattaa lähimmäinen syynalaise,ksi vaikka olisi syytön, eli toisista pahan puhuminen, oli se totta tai vielä pahempaa, valhetellen panettelua, on myös synti.JOS, Jumalan sana olisi kirkkojemme opas, emme olisi tässä tilanteessa missä nyt olemme.Minä en kuulu luterilaiseen kirkkoon.(Luther kielsi kirkon perustamisennimelleen,seurakunta on Kristuksen, sen nimi tulisi olla esim.turun paikallis srk.ta) enkä nyt ainakaan liittyisikään.Sen perusta, kunon jo raamatun vastainen, niin mitä muuta siltä olisi voinut odottaakaan, kun raamattukin sanoo jo saastainen saastuu ja pyhä pyhittyy, lopunaikana.Kirkko tulee vielä sylkäisemään ulos ne, jotka ovat totuudessa, eivätkä tajua, että heidän olisi jo uskoon tultuaan kuulunut etsiä srk.ta, joka elää todeksi Jumalan asettamaa seurakunta pohjaa, ollen jo siten sanan noudattajia, eikä vain sen kuulija.Raamatun mukaan seurakunta koostui uskoon tulleista ja sen kokeneena he itse kukin ottivat kasteen ja alkoivat kokoontua , jolloin heistä muodostui Kristuksen seuraajia ja he valitsivat keskuudestaan, rukoillen Jumaln avulla, seurakuntaan vanhimmat ja paimenet.Kun kansa on rappiolla, niin naiset sitä hallitsee, tämäki on meidän aikana nähtävissä.Petosta kaikkialla.Aikaa  parannuksen tekoon ei ole enää kauan, "sillä, pian tulee Hän joka tuleva on , eikä viivyttele" Eli Jeeus tulee ja noutaa omansa pois. On todella vakavaa alkaa peitellä  syntejään, omaksi ja toisten kadotukseksi vääntämällä raamattua , joka on Jumalan Sana ja ohjenuora tätä ja iankaikista elämää varten!Piispat, papit kirkkoneuvostot ja valtuustot katsokaa, mitä raamattu teille sanoo ja tehkääparannuksen soveliaita hedelmiä.Te ette pelasta  Jeeus pelasta Jeesus pelastaa,te ohjaatte laumaa nyt harhaan ja joudutte tekemään tiliä kaikkivaltiaalle!OLETKO SINÄ JA MINÄ VALMIS,KUN HÄN TULEE,SILLÄ TULEE HETKENÄ, MINÄ HYVÄNSÄ?AINOASTAAN HÄNEEN USKOMALLA ME PELASTUMME JA USKO ON, ETTÄ PIDÄMME HÄNEN OPETUKSENSA!