Kristityt Sanoma-konsernille: lopettakaa heti vihakampanja

Vieras

/ #252 Aito muutos voi lähteä ainoastaan alhaalta, kansan herätyksestä

17.04.2011 16:27

Hei uskovat kristityt ystävät. Joko olisi aika noudattaa piispojemme ohjetta ja hakeutua tällaisesta kaiken suvaitsevasta, demokraattisesta, moniäänisestä, syntiä siunaavasta, Jeesusta halveksivasta, valehtelevasta, uskovia sortavasta ja vainoavasta kirkon nimeä vielä toistaiseksi kantavasta hurmahenkisestä radikalismin opikseen omaksuneesta lahkosta eroon.

Onhan Mäkisellä jo nyt ainakin suomalaisen kirkkohistorian ennätys hallussaan. Alle kahdeksassa kuukaudessa yli 83000 kirkosta eronnutta. Lisäksi muutama muu piispa mukaan lukien omistavat myös kristinopin ja Luerilaisen tunnustuksen väärentämisen yhdessä Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan ansiosta. Samalla he toimivat ev.lut. kirkon kirkkolakia ja järjestystä vastaan.

Eikö rehellisempää heidän taholtaan olisi tehdä esitys kirkolliskokoukselle kirkkolain ja tunnustuksen muuttamiseksi selkeästi suosiossa olevaksi New Age-uskonnollisuudeksi? Mielestäni julkinen veronkanto tällaisen mätäpaiseen rahoittamiseksi ei ole kansan oikeustajun mukaista. Se ei myöskään perustu Raamatun opetuksiin.

Siispä, kun kaikki uskovat poistuvat takavasemmalle ja hakeutuvat omiin tunnustuksellisiin piireihin, saavat piispat Mäkisen ja Askolan johdolla vapaat kädet käyttää homojen ja lesbojen karttuisan käden kolehdit mihin haluavat. Niillä voidaan kustantaa suvaitsevaisten piispojen ja pappien palkat ja köyhien auttaminen sekä kaikkinainen diakonia ja lähetystyö.

Ehkäpä ei menisi kovinkaan kauan, kun kirkkoja tulisi myyntiin, jolloin ne on mahdollista lunastaa niiden oikeaan jumalanpalvelus käyttöön. Jo vuosia sitten H:gin yliopiston taholta on ilmoitettu ettei se kouluta pappeja. Ihmetystä onkin herättänyt miksi ev.lut kirkko vihkii papeikseen tuon mainitun opinahjon suorittaneita. Eikö juuri siinä ole syy pappien Raamatun heikolle tuntemiselle.
Lisäksi ihmetyttää Setan varainkäyttö. Mistä ko. järjestö saa rahoituksensa? Eräs asiaa tunteva ystäväni on usein kehottanut selvittämään Setan rahavirtojen alkuperää. Epäilen, että Setalle ohjataan meidän kaikkien veroeuroja? Jos näin on, se ei mielestäni ole oikein. Eikö HS:n tutkiva journalismi voisi puuttua asiaan ja selvittää asian kansalaisia tyydyttävällä tavalla sen sijaan että lietsoo joka mutkassa vihaa uskovia kohtaan.