Parakkikoulut Kontiolle syyslukukaudesta -13 alkaen!

Rustiina

/ #11 Rohkeutta

08.08.2013 19:58

Hei
Kirjoitin jo aikaisemmin ja haluan rohkaista teitä toimimaan lastenne parhaaksi. Homealttiuteen ei ole olemassa testiä, millä se voidaan lääketieteellisesti todistaa. Potilaan seuranta altistuvassa tilassa riittää varmistamaan asian ja tietysti lääkäreiden vahva epäily. Ilmoitin kouluun, ettei lapsi saa olla rakennuksessa ja koulun hän ei tule. Koulun on järjestettävä puhdas opetustila.Eri tahoille olen astan vienyt, mutta kesälomista johtuen mitään ei ole tapahtunut. Oli otettava ohjat omiin käsiin jotta syksyn opetus selviäisi. Oppi ja opetusvelvollisuus on! Laki velvoittaa takaamaan oppilaiden turvallisuuden ja terveyden, koskee myös työntekiöitä! Sain eilen ilmoituksen, että koulu on valmis tekemään kaiken opetuksen turvaamiseksi ilman altistusvaaraa. Seuraavat kaksi vuotta kotiopetuksessa, eli opettajat tulevat kotiin. Työvoitto! Jokatapauksessa rakennuksen tutkimisen vien vielä loppuun, ettei kenenkään muun tarvitse sairastua. Rakennuksessa on menossa peruskorjaus ja nyt terveysviranomaisten tehtävä on varmistaa, ettei mitään peitellä.Ja jos saadaan vielä parakit, niin lapsi pääsee takaisin kouluun ikäistensä seuraan. Kotiopetus oli 1. erän voitto. Olen ollut taistelussa yksin lapseni oikeuden ja terveyden vuoksi ja vastassa on ollut Helsingin kaupunki. Olen ylpeä Kuhmolaisesta sinnikkyydestäni. Kertaakaan ei ole tarvinnut raivota tai uhkailla, ainoastaan hankkia faktoja.