Maahanmuuttajien tuet

SOMEA

/ #1116 Maahanmuuttaja vai Pakolaiset? nämä kaksi ovat ihan eri asioita!

20.08.2013 18:31

Voin kertoa lyhyesti

Mitä tarkoitta pakolaiset? jos maissa on soita pakolaiset hakevat turvaan jostain Eu-järjestö maksaa Suomen valtiolla siitä että ottavat Irakista pakolais perheen. Hyvä ihmiset mitä enemmän suomi otta sitä enemmä suomen valtio saa rahaa eu:lta. Mutta minne ne rahat menevät mitä valtio saa???????? Sitä en tiedä? Maahanmuuttaja ylensä tulevat suomeen opiskelun ,työpaikan tai sukulaisten luokse. Hei eivät osaa puhua suomeen, saavat tukea sossulta te-toimistosta niin kauan kun pystyy tekemään töistä. Onko kukaa huomionnut Kuka ajaa liikenne bussia kaupungilla?kuka siivo toimistoja ja kaupan käytäviä? minkä maalaisia ne ovat? Me suomaliset meille ei kelpaa mikä vaa työ ? Meille ei kelpa mikä vaa palkka? Sitten kun saada sossulta raahaa Soitetaan kaverille jee sain sossulta rahaa mennä baari mennää ryyppää mennä osta pilvee? Elikkä Me suomalaiset ei osata käyttää rahaa oikein Ja Luottotiedon ovat mennet. sitten kun kadulla näkeen hieno bemari hitto toi ulkolainen on saanut sossulta rahaa bemariin!! nou nou! heillä on luottotiedot kunnossa he tekevät 10-16 tuntia töitä pienellä palkalla eika juurikaa vapataa. me suomaliset 8tunti päivässä viikossa 2-3 vapaata ja luotto tiedot mennyt , eikä saada hieno auto !!!!!!!!!! HYVÄ KANSALAISET MIETTIKÄÄN VÄHÄN!!ENKÄ ALLEKKIRJOTA ..