Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #1212

23.08.2013 23:33

Suomi on taisteluilla ja isiemme henkien menetyksellä taisteltu meille omaksi isänmaaksi, miksi nyt luovuttaisimme kaiken tämän pois ja miksi elätämme muita kansoja kun oma kansa kärsii nälkää ja työttömyyttä? Ensisijaisena pitää olla oma kansa ja sitten vasta autetaan muita!! Järki pitää olla joka asiassa eikä mennä liian pitkälle näissä avustushommissa! Nyt jo on huomattu, että suomessa joka on ollut aina rauhallinen maa ja kansa, on muuttajien taholta lisääntynyt rikokset eli raiskaukset, ryöstöt, puukotukset, kotien murrot, pankkitilien ja korttien väärinkäytöt + varkaudet ym. Jopa suomen kansaa kohtaan omassa maassamme harrastetaan rasismia, vaikka suomalaiset on opetettu ettei sitä saa tehdä!!! Meidänkö pitää omassa rakkaassa maassamme kestää tällaista??? Miksi autamme muita kansoja kun he tulevat tänne vain saamaan rahaa ja hyvää elämää oman kansamme kustannuksella eli oma kansa kärsii ja autettavat eivät anna mitään arvoa sille että me hyvä hyvyyttämme autamme heitä ja itse kärsimme? ! Nyt joku tolkku tähän täytyy saada!!!