EI! synnytysten lopettamiselle Oulaskankaalla.

Äiti

/ #63

03.10.2013 20:39

Se on kyllä kamala tilanne, jos Oulaisista synnäri viedään. Onneksi omat lapset on tehty, jos Ouluun olisi pitänyt mennä, 2 lasta olis syntyny tien päälle. Tulevat synnyttäjät surettaa, kyinka loppuraskaus menee murehtimiseen, ehdinkö vai en turvallisesti sairaalaan? Kiire,joka Oysissa on jo nyt niin mikä se on sitten, kun sinne buukataan lähes 1000 synnyttäjä lisää. Eka lapseni syntyi Oysissa sulun takia, lapsen syntymän jälkeen menin pesulle vessaan niin sieltä kätilö tuli minut keskeyttään, että nyt äkkiä pyörätuoliin, ja osastolle, koska sali pitää saada seuraavalle. Siinä ei ehtiny kissaa sanomaan. Lapsen isä ei olisi saanut tulla meidän perässä katsomaan, minne meidät viedään, koska niin kovin tiukat säännöt oli silloin jo. Ikinä Oulaskankaalla minua ei ole kesken peseytymisen lähetty kärräämään yhtikäs mihinkään. Päättäjät hoi, antakaa meidän edes jotain pientä ja kaunista säilyttää täällä Oulaisissakin !