Maahanmuuttajien tuet

/ #1671 Re: TOTUUTTA TORVILLE

05.10.2013 06:47

#1667: KÄYRÄTORVI - TOTUUTTA TORVILLE

Tarkoitat juuri sitä että kaikki sosiaalipummit aluksi kerjäävät että saa jalan oven väliin ja sitten kun heitä on jo vankilassakin kymmeniä kohta satoja niin he oppivat suomenkielen ja jatkavat ammatti ja tapa rikollisuutta, romania romaanit ovat yleisesti suomessa vain kerjäämässä ja toinen puolsikas on tekemässä murtoja, varkauksia, silmänkääntötemppuja kaupan kassalla isoin joukoin he häkellyttävät nuoria kassa tyttöjä ja sieppaavat rahoja kute kavi helsingin kultaliikkeessä makkaratalossa, taskuvarkaita on iso ryhmä raitiovaunussa talvisinkin ja huomatkaa että noin 4 - 8 hengen porukalla ei ole kenelläkään käsineitä ei niitä näy missään, koska nämä eurooppalaiset taskuvarkaat ovat ammattilaisia ja tekevät sormillaan rikoksia eli vievät puhelimet, luottokortit ja nostavat tililtä rahaa, sekä ottava käteiset, ja vievät vielä vanhuksilta ja heikoilta kultaketjut kaulasta ja kellot sekä ranne ketjut. Heimo korhonen Helsinki