Maahanmuuttajien tuet

Rekkakuski

/ #1712 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Tarvitaan bussikuskeja"

12.10.2013 18:32

#1707: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Tarvitaan bussikuskeja"

Johan sanoin, etten valitettavasti älynnyt aikoinaan, kun asiat olivat esillä, ottaa päätösten ja pöytälkirjojen numeroita ylös, joten minunkin tietoni perustuvat omaan muistiini lukemistani asiakirjoista ja esimerkiksi Helsingin Sanomien uutisista.

Kun tehtyjä rikollisia päätöksiä on alettu tutkia, on tapahtunut  tietojen "katoamisia" ja asiakirjoja on väärennetty ainakin minua koskevissa kohdissa. Asia on niin herkkä, että minut on yritetty vaientaa jopa murhaamalla ja demaripomot ovat uhanneet henkeäni useasti ollessamme nokakkain ilman todistajia. Onneksi meillä on ulkomaalaisia MIESlääkäreitä, jotka ovat onnekseni olleet paikalla tarvittaessa pelastamassa henkeni. Näin on käynyt jo useasti.

Suomessa ei saa enää puhua totta, sillä meitä hallitsee feministinen virkadiktatuuri, mikä suojelee itseään mitään keinoja kaihtamatta. Poliisi ja oikeuslaitos tukee tätä diktatuuria, joka on "demokraattisesti" valittu, kuten natsisaksan kansallissosialistinen hallintokin oli. Meillä harrastetaan rodunjalostustakin tuottamalla maahan virkadiktatuurin haluamia  uusarjalaisia huippuosaajia Afrikasta ja Lähi-Idästä. Heitä kutsutaan "bussikuskeiksi".