Suomen jääkiekkojoukkue - ota kantaa rasismiin

veikko

/ #470 joku järki peliin

17.05.2011 18:15

Niin hirveä otsikko tällä adressilla, olin varma että jotkut pelaajat olivat laukoneet rasistista läppää, mutta ei sentään. Lähdin taiteilijayönä itse kerran radalle ja näin silloinkin jonkun skiniporukan räyhäämässä, voisiko taiteilijanyö-tapahtuma myös olla enemmän rasisimin vastainen kampanja, koska selvästi sekin aiheutti vaan sitä että sen siivellä mennään tekemään rasistisia tekoja. Paloma haluaa että urheilijat puhuvat suvaitsevaisuudesta. No olen minä ainakin nähnyt joskus jotain kampanjoita missä urheilijat puhuvat suvaitsevaisuudesta. Pitääkö kokoajan pyöriä mainos tästä teeveessä ja tuhlata rahaa siihen. Se ei auta pätkääkään. Urheilijoiden ei pidä toimia minään esikuvina. Vanhemmat ja kasvuympäristö siihen vaikuttaa. Itse näen adressin vaan oman minäkuvan pömpötyksenä "ajettiin rasisti pois ratikasta ja vaihdettiin hymyileviä katseita näiden ulkomaalaistaustaisten nuorten kanssa". Tekstiä kun lukee tarkasti huomaa kovan narsismin mikä Paloma Hanneleesta pursuaa.

Idiootteja on kaikkialla kerran myöhästyin 30 min töistä kun oli mielenosoitus graffittien poistamisesta tai jotain sinne päin. Kaikki mielenosoittajat olivat siellä vain ryyppäämässä eivätkä nämä olleet tätä juntti jääkiekkokansaa jota Paloma tapasi. Yksi heistä hyppäsi autoni konepellille kun jouduin venaamaan et kulkue menee ohi ja poliisit vaan katsoivat eikä tehneet mitään. Olin aivan hiilenä ja jouduin melkein käsikrysyyn jota tuskin sattuu koskaan. Ei ihmiset vain lähde MM-kisojen siivellä juhlimaan hävyttömästi vaan kaiken siivellä. Nämä idiootit käyttäytyvät siten kun he haluavat. Mutta Palomalla on selvä tuomitseva katse vaan tätä juntti jääkiekkokansaa kohden eikä muita idiootteja.