Oikeus itsensä tai lapsensa hoitamiseen säilyttävä.

Vieras

/ #59

17.10.2013 09:26

Olen itse käyttänyt erilaisia "uskomushoitoja" eli vaihtoehtoisia hoitomuotoja lähes 40 vuotta, ja voin vain todeta olleeni niihin erittäin tyytyväinen. Tukenani on ollut ns. laajennetun lääketieteen koulutuksen saaneita lääkäreitä, homeopaatteja, luonnonparantajia ym. Esim. neljän nyt jo aikuisen lapseni korvatulehdukset ovat kullakin jääneet pariin kertaan, eikä ole tarvinnut mennä terveyskeskukseen niiden tähden; sipulikääre korvan takana vie kokemusteni mukaan kivun alle tunnissa, ja vaihtoehtolääkitys sen jälkeen takaa parantumisen. Myös monet muut lasten sairaudet olivat hallinassa. - Mielestäni pitäisi päin vastoin, kuin nyt ehdotetaan, kieltää kaikki turha ja vaarallinen lääkitys, joka aiheuttaa varmasti paljon suurempia vahinkoja kuin nämä kymmenien tai jopa satojen vuosien ajan käytössä olleet, suurelta osalta luonnon parantamiskykyyn perustuvat, syvällisesti tutkitut parantamismuodot. Voi vain kysyä: kuka tai mitkä tahot hyötyisivät tästä ehdotetusta laista? Vastaus varmaan tulee nopeastikin mieleen!