Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

Mikko Saari

/ #99

29.02.2008 01:45

Njoo-o, näkisin hyvin kaksinaismoralistisena jos tällainen puolue sallitaan mutta kauemmin olleet natsipuolueet tai niiden ihailija/veljes puolueet ovat pannassa. En tiedä miten kyseisten puolueiden asianlaita on missäkin maassa, mutta hyvin kaksinaismoralistista mikäli lapsiin sekaantuminen tunnustetaan aatteena siinä missä tappamista ei. Siitäkin voisi tehdä pitkät ja syvälliset keskustelut miten hyödyllistä ja maapallon & ympäristön hyvinvointia edistävää saastuttavan ja sotivan ihmisrodun lukumäärän laajamittainen vähentäminen olisi, annatteko siihen yhtäläiset oikeudet?

Ja todettakoon että en itse ole rasismin kannattaja: minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Enkä myöskään usko siihen että kahdesta pahasta tulee yksi hyvä, kyllä aina löytyy joku muu ratkaisu kuin toisen hengen riistäminen, mielummin vaikka oman viimeisenä keinona. Tai seksiin pakottaminen. Uhri vain ei ole missään asemassa ratkaisemaan. Siksi minusta kaikki toista vakavasti vahingoittaviin tekoihin kannustavat puolueet tulisi kitkeä pois.

Huomatkaa kaikki ei:n sanojat ja allekirjoittamattomat, se mitä ajattelette ja mistä keskustelette toisten ihmisten kanssa on täysin eri asia kuin muiden tukeminen näin julmissa teoissa. En usko että sananvapaus meillä tai hollannissa vielä kieltää tuollaisista asioista keskustelemisen.