Oikeus itsensä tai lapsensa hoitamiseen säilyttävä.

Tiedemies

/ #91 Urpoja Suomi pullollaan.

29.10.2013 17:09

Jeesus, tieteellinen lukutaidottomuus on loppumaton luonnonvara. Homeopaattiset lääkkeet ovat puhdasta vettä ja te torvelot uskotte että vedellä on muisti. Jos vesimolekyylillä olisikin muisti se olisi huomattavasti lyhyempi kuin kultakalan väitetty 3 sekuntia.

Jos saat hoidettua homeopaattisella lääkkeellä jotain se on poikkeuksetta joko muutenkin itsestään paraneva oire tai psykosomaattinen.

Homeopaattisten unilääkkeiden teho on todettu olemattomaksi muun muassa joukkounilääkeitsemurhayrityksellä ja James Randi on popsinut niitä pitkähkön esitelmän aikana 64 kappaletta eli 32-kertaisen yliannoksen (ohjeen mukaan pitäisi soittaa myrkytyskeskukseen). Eikä hän nukahtanut esityksensä aikana. Eikä häntä vasyttänyt esitelmän jälkeenkään, mutta osa yleisöstä oli torkahdellut.

Ja sitä ihmettelen että miksi laimentamalla homeopaattisen lääkkeen teho paranee? Sehän olisi sama kuin paukkua lisää lantraamalla tulisi vahvempaan humalaan. siis aina kun olet juonut paukustasi puolet, lisäät siihen vettä ja ravistat ja homeopaattisesti vaikutuksen pitäisi kasvaa.