EI tuulivoimaloita Kaskisiin

Kai Ylikoski
Adressin tekijä

/ #228 Kirjoituksia paikallislehdessä, puolin ja toisin.

30.10.2013 20:01

Kaskisten tuulivoima Oy:n toimitusjohtaja Leppinen vastasi aikaisempaan kirjoitukseeni lehdessä näin: http://www.suupohjansanomat.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/tuulesta-temmattuja-suunnitelmia-1.1483763
Eli myllyyn tutustumaan Teuvalle... ja rahoitus puoli ei ole suurin este myllyjä pystyyn laitettaessa. Kannattaa lukea koko kirjoitus. Minussa herätti ajatuksia ja kysymyksiä, onko kaikki ihan noin? Teuvan kunnan rakennuslautakunnan pöytäkirjoista selvisi mielenkiintoisia asioita. Rakennusluvan hakenut Pettumäen Mylly Oy, 1,5 megawatin tuulivoimalalle. Niinpä kirjottelin minäkin samaan lehteen ajatukseni.
Kirjoitukseni ei ehkä ole niin korupuheinen kuin tuulivoimatoimijan kirjoitus, mutta faktat on faktoja. Muuten, puustako ne myllyt tehdään kun työllistäisi jopa kirvesmiehiä?
No, perustojen valumuottien teossa muutamaksi päiväksi töitä, ehkä? Virolaiselle tai puolalaiselle kirvesmiehelle?

Ei tuulivoimaloita Kaskisiin