Oikeus itsensä tai lapsensa hoitamiseen säilyttävä.

Realisti

/ #96 Re: Vaihtoehtoisia hoitoja ei ole eikä vaihtoehtoista lääketiedettä.

05.11.2013 07:08

#92: Tiedemies - Vaihtoehtoisia hoitoja ei ole eikä vaihtoehtoista lääketiedettä.

Tiedemies ei ole useinkaan tiedemies vaan järjestelmän mies, kuten tässä esiintyvä taho hyvin edustaa.

Meillä Suomessa on ennemminkin vaihtoehtoina KAUPALLINEN lääketiede, -hoito tai sitten tämän kaupallisen lääketieteen edustajien toimesta sorrettu: KEHO TUKEVA hoito.

Kaupallisuus yleensä voittaa järjen ja siksi lääketeollisuus on nykyisin maailman suurin bisnes. - Mutta myös sairastuttava, saastuttavin ja kovin korruptoitunut. "Tutkitun tai tieteellinen" nimissä myydään paljon sontaa, johon ihmisiä sairastuu ja kuolee Suomessakin turhaan päivittäin. Mutta näissä toimissa tämä "tiede-protokolla" suojaa.

Ei ketään taas oikeasti häiritsisi ihmisten "turhat" käynnit ns. vaihtoehtohoitojen luona, jos ne ei oikeasti olisi toimivia hoitoja.  Mutta kun ne toiminnallaan alentavat näiden lääkäreiden ja tiedemiesten korkeaa asemaa, niin se muuttuukin jo ongelmaksi.

Kokeilkaa näitä kehoa tukevia hoitoja rauhassa ja vetäkää siitä sitten johtopäätöksiä. - Se on niin helppoa.