Ei kerrostaloja Kaihulle !

Vieras

/ #9

25.11.2013 16:27

Mikkelissä nämä ns. päättäjät ovat ottaneet määräysvallan meiltä tavallisilta veronmaksajilta ja asukkailta. Näinkin suuren luokan kysymys kuin Kaihunharjun ainutlaatuisen luonnon nähtävyyden ja viherkeitaan törkeä pilaamisyritys on pysäytettävä alkuunsa.

Raha = ahneus ei saa täällä meidän kotikaupungissamme olla ainoa määräävä tekijä. Kaupungilla lienee olemassa pakkolunastusoikeus ko. maa - alueeseen?!

Olemme vaimon kanssa ns. paluumuuttajia. Olemme seuranneet kohta yhdeksän vuotta tämän kaupungin päättäjien = politiikkojen puuhailua, jossa raha näyttää olevan ykkösasia! Samoin olemme huomioineet tavallisten kanslaisten olevan joitakin aktiiveja lukuunottamatta, aikamoisia "lampaita" näiden vaaleilla valittujen poliittisten vallankäyttäjien toimien sivustaseuraajia. Missä on kansalaisrohkeus? Nostamme "hattua" aktiiveille jotka rohkeasti esiintymällä vaativat muutosta vallankäytön väärinkäytökselle.
t. Pertti Korpinen