Katainen ja Kiviniemi, toimien luvallisuus ja ministerivastuulaki

Vieras

/ #30

28.05.2011 21:52

Jyrki Katainen on osoittautunut pahimman lajin taktikoijaksi. Hän ei toimi demokraattisesti missään asiassa, joka koskee suomalaisia. Hänen harjoittamansa vilunki näkyi erityisen häijyllä tavalla, kun hän mielivaltaisesti jakoi hallitusneuvotteluissa kysymykset kahteen lajiin, portugalin kysymykseen ja maamme muihin taloutta koskeviin kysymyksiin.

Näin Katainen harkitusti sai lyötyä kiilan voittajien ja vähemmän voittaneiden puolueiden väliin. SDP sai maistaa kokoomuksen keittmää "lääkettä", kun se oli lähtenyt kulkemaan Kataisen linjaa. Mutta kun ministerin vakanssi SDP:n Urpilaistakin hivelee, hän nieli Kataisen järjestelemän nöyryytyksen ja Urpilaisen huomattua pelin hengen, hänellä oli mahdollisuus ainostaan lähteä Kataisen "hiekkalaatikolle leipomaan lisää "hiekkakakkuja". Mari Kiviniemi on suomalaisille näyttänyt, minkälainen takinkääntäjä hän Portugalin tukipaketin kanssakin osasi olla, joten rauha hänen muistolleen joka eitarkoita, etteikö hänen kuulu vastata laittomuuksista, joihin ministerikautena syyllistyi.

En ole PS, mutta olen tyytyväinen siitä, että Soini osoitti selkokielisesti, missä ne aidot ja alkuperaiset takinkääntäjät istuvat.