HETI KÖYHYYSVAJETTA POISTAMAAN!

Juha Keltti

/ #3 PERUSTURVA-ADRESSISTA

30.05.2011 10:25

Juha Keltti, adressin laatija: Korjasin muutaman kirjoitusvirheen (lähinnä kirjaimia cäärässä järjestyksessä) ja korvasin sanan "vuokran" sanalla "asumiskustannusten" kohdassa, joka käsitteli asumisen tukien omavastuiden poistamista köyhimmiltä. Pahoittelen etten huomannut näitä ennen kuin 14 muuta ehti allekirjoittaa.

Kiitän kaikkia tässä vaiheessa allekirjoittaneita ja kommenoineita. Ymmärrän, että monet eivät halua nimeään esiin internetissä - sihen voi olla tietoturvasyitä. Jos sellaisia et kohdallasi koe olevan, suosittelen nimen kirjoittamista julki. Se lisää adressin uskottavuutta.

Muitakin esteitä on tullut adressin kannattajien tielle. Kaikilla ei ole esimerkiksi lupa kähettää allekirjoitusta siltä koneelta, jolla lukevat tämän. Tarjoan vaihtoehtoisen tavan: lähetä postikortti os. Juha Keltti Rauhanasema Veturitori 3 00520 Helsinki. Laita siihen vähintäin ilmoitus että allekirjoitat adressin sekä nimi ja paikkakunta. Vain yksi allekirjoitus yhteen korttiin - keräämme ne johonkin esille havainnollistamaan allekirjoitusten määrää.

Haluan vielä korostaa, että pidän itse adressia melkoisen maltillisena ehdotuksena perusturvan paikkailemisesta. Olen pyrkinyt kirjoittamaan sen niin, että hyvin monet voisivat sen allekirjoittaa. Luonnollisesti sen voivat allekirjoittaa myös muut kuin perusturvalla elävät.