Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Endokrinologien osaamattomuus on ennenkuulumatonta

/ #324 Re: Re: Kanteleva endokrinologi ei tiedä, että TSH on aivolisäkehormoni - ei kilpirauhashormoni

14.12.2013 20:04

#322: - Re: Kanteleva endokrinologi ei tiedä, että TSH on aivolisäkehormoni - ei kilpirauhashormoni

Mitähän minun tulisi tarkistaa TSH:sta? Minä olen kyllä se joka osaa TSH:n - kantelevat endokrinologit eivät osaa. Kantelun paperit saa Valvirasta. Ainoastaan potilaiden ja kantelijoiden nimet on mustattu, muuten kaikki paperit ovat juuri sellaiset, kuin Valvirassakin. Nämä kaksi tyhmää endokrinologia/sisätautilääkäriä ovat kannelleet siitä, että potilaiden hormonitoiminta on vakavasti häiriintynyt. Miksi on häiriintynyt? No kun TSH on nollilla.

Niinpä. Juuri tämä on endokrinologien osaamisen taso. Potilaat siis käyttävät T3 -lääkettä: tällöinhän TSH laskee aina. Endokrinologit eivät erota aivolisäkehormonia ja kilpirauhashormonia toisistaan. Endokrinologit luulevat, että TSH, jotenkin, itse TSH, aiheuttaa liikatoiminnan. Muutkin endokrinologit, eivät ainoastaan nämä kannelleet. Endokrinologien osaamattomuus vie sanattomaksi.