PELASTAKAA KOIRAMME!!

/ #6 Re: samoin

10.01.2014 12:48

#3: voisin ehkä auttaa - samoin

Hei! Tähän meidän perheen koiran huostaanottoon ei ole mitään järkeviä perusteita. Koira on aina saanut hyvin ruokaa ja vettä ja koiraa on aina hoidettu. Olemme vieneet koiran joka vuosi eläinlääkärin vastaanotolle hoitoon. Koira on vahva ja elämänmyönteinen koira eikä se varmasti halua kuolla. Koiran omistaja ja muu perhe on hoitanut koiraa joka päivä jatkuvasti ilman lomia. Koira on suurihoitoinen ja se on vaatinut paljon hoitoa ja huolenpitoa meiltä. En juuri keksi muuta syytä kuin se, että olemme saaneet viranomaisten vihat niskaamme ja että joku/jotkut vihaavat meitä. En/ emme ole tietääksemme tehneet mitään pahaa kenellekkään. Olemme todella kiitollisia, jos voitte allekirjoittaa tämän addressin. Meillä rupeaa olemaan pian keinot vähissä, että miten saisimme koiran takaisin. Me ikävöimme joka päivä koiraa ja koira ikävöi meitä. Koira huostaanotettiin meidän perheeltä kokonaan yhden kotitarkastuskerran perusteella käyttämällä heti ankarimpia mahdollisia lakeja eli kiirepykälää huostaanotossa, joka on mielestämme aivan käsittämätöntä. Käsittääksemme kiirepykälää (eläinsuojelulaki 44 pykälä) koiran huostaanotossa ei voi käyttää, kun koira ei ole hengenvaarassa, mutta silti kyseinen eläinlääkäri käytti tuota kiirepykälää.