Mopot 60km/h

Espoo

/ #277

29.05.2008 13:49

huah... mikä teitä vaivaa oikeesti. Miettisitte edes vähän. " kirjottakaa adressi et me päästään vähän lujempaa!!" ostakaa helvetti moottoripyörä jos haluutte mennä lujaa. sitte ku katotaan vielä kuinka helppo se teoriakoe on, niin ei ne kakarat sitä pysty mopoa hallitsemaan joka kulkee 60 km/h. ja sinä joka ajoit 130km/h mopollas niin että toivottavasti se sun mopos levis siihen tielle.... Mopohan on ihan mukava ajopeli nuorelle, kun ei tarvitse rehkiä kuten pyörän kanssa, mutta katsotaanpa.. pyörän kanssa 20km/h on jo suhteellisen kova vauhti, jossa voi käydä hullusti ja jos mopo kulkee 60 km/h ja te tuskin maltatte hidastella, niin miettikää mitä käy kun sateen jälkeen mopo lähtee alta tie merkintöjen takia ja useilla mopoilijoilla ei ole päällään kuin shortsit ja t-paita.!!

"toi o aivan skeidaa! oma pv kulkee lähemmäs 90 ja oon ajanu sen kanssa jo 2 vuotta.! jarrupalat en ole vaihtanu ku 5 kertaa, olen käynyt kaikki rungon kohdat läpi, ja eikä missään näy halkeamia! Pytyn olen kaksi kertaa vaihtanu.."

NO HUHHUH, nonii huomaatko? mihin vittuun tarvit sitä nostoa jos sun mopos kulkee lujempaa ku edes se 60km/h??. Aika paljon oot joutunu vaihtamaan osia ku verrataan siihen että mun ystävällä on helvetin vanha pv myös ja se ei oo koskaan joutunut vaihtamaan pyttyä, KOSKA sitä EI ole viritetty!