Tamperelaisen Seppo Lehdon 30.5.2008 muslimien uskonrauhan häirintä ymv. 2 vuotta 4 kk tuomio kumott

Jouko Lilja
SALO

/ #2 Kohti totalitarismia

26.06.2008 11:47

Seppo Lehdon tuomio hakee vertaistaan koko maailmassa. Esimerkkejä löytyy lähinnä diktatuureista. Ihme jos se menee sellaisenaan läpi kaikissa oikeusasteissa. Täällä suomessa. Jos niin on, uskoni tähän maahan ja sen viranomaisiin on mennyt lopullisesti. Merkillistä että juttuun vedetään mukaan jonkin uskonnollisen ryhmän etu. Se antoi tuomioon sen etnisyyslisän. Ja yleensä kunnianluokkausjututkin ovat olleet asianomistajarikoksia, ei yleisen syyttäjän juttuja.
Tästä kaikesta voidaankin vetää johtopäätös että Seppo Lehto halutaan vaientaa, lopullisesti. Jos valtakunnan asiat ovat pielessä niin sitä tilaa ivaava älykäs narri pistetään vankilaan. Muita korjaavia toimenpiteitä ei tehdä.

Mielestäni olisi Katariina Lillqvisttkin kuulunut haastaa oikeuteen, jos ollaan tasapuolisia. Herjasi suomalaisten pyhiä arvoja, Suomen pelastajaa Marskia, joka valittiin vieläpä kaikkien aikojen suurimmaksi suomalaiseksi. Sehän on silloin loan heittoa kaikkien suomalaisten silmille. Mutta kun ei niin ei. Suomalaisuutta eivät nykyviranomaiset arvosta pätkääkään. Suorastaan häpeävät olla suomalaisia. Onkin monet ihan suoraankin sanoneet.

Sanon vielä että sellaisia joita tämä aihe ei kiinnosta voidaan viedä kuin pässsiä teuraalle. Ja noita näyttää olevan aika paljon päätellen nimien määrästä adressissa. Eipä sitten kiinnosta sananvapaus tai vapaus muutenkaan. Valitettavaa että vapaudet ja oikeudet huomataan tärkeiksi vasta sitten kun ne lopullisesti menetetään. Sitten on liian myöhäistä.