OIKEUTTA KURHELAN PERHEELLE

Sari

/ #311 Kohta taas poistelen :)

13.02.2014 01:11

Koittakaa nyt aikuiset ihmiset olla ihmisiksi. En ole perussuomalainen edelleenkään. Lastensuojelun tilanne huolestuttaa fb ryhmässä on varmaan kaikista puolueista edustajia, mutta puoluepolitiikka pidetään sielläkin poissa. Kyllähän tämäkin politiikkaa on: Kansalais- lapsi- ja perhepolitiikkaa, yli puoluerajojen. Näitä asioita haluaa paremmaksi varmasti jokainen suomessa asuva.
Kansalaisaloitteen keskustelut käydään muualla kuin täällä, kuten olen jo tämänkin aiemmin kertonut.
En ole politiikassa vaikuttajana mukana muutoin kuin antamalla oman ääneni vaaleissa.
Minun sydämelläni on lasten hyvinvointi. On aivan sama mitä poliittista puoluetta autettavat edustavat, en edes kysy sellaista.
Kurhelan perheestä löytyy myöskin tietoa jos sitä oikeasti haluaa etsiä. Olen antanut täälläkin linkkejä sivuille mistä tietoa löytyy.
Ei minulla mikään iso työ ole poistella viestejä, jotka ovat asiattomia tai eivät kuulu aiheeseen, mutta en ymmärrä miten aikuiset ihmiset jaksavat täällä kiistellä politiikasta. Luulisi olevan sille tehokkaampia ja tarpeellisempia paikkoja! :)
Joku kertoi suunnittelevansa yhdistyksen perustamista. Hyvä idea! Aina kannattaa käyttää aikansa järkevästi ja hyviä asioita edesauttaen. Toivotan onnea!