Adressi Suomen pelimonopolin toimintaa vastaan

YH-isä.

/ #81 Veikkaus ja Ray.

05.07.2011 12:21

#80: - Re: lobbausta

Katsoin eilen telkkaria ja yhden mainoskatkon aikana tuli molempien näiden firmojen mainokset. Lisäksi Veikkaus on laajentamassa toimintaansa Venäjälle. Muistaako tätä kukaan? Tuo jos mikä kertoo ahneudesta. Ensin laitetaan kotimaahan sensuuri päälle ja sitten lähdetään näiden kilpailijoiden reviirille.

Ray on aina ollut todella huono firma ja itseltäni ei ole mennyt ropoakaan sen suuntaan kohta kolmeen vuoteen.

Ja ei noi ulkomaiset yhtiöt katoa mihinkään vaikka Suomessa laitetaan pää pensaaseen. Sitten kun se pää sieltä nostetaan niin kas kummaa! Siinä se Bettson ja unibet edelleen on :)

Mäkin teen muuten joka ikinen kuukausi noin 1000€ ylimääräistä rahaa ulkomaisten firmojen kautta. Nämä rahat menee sitten Suomeen kiertoon, eli Suomihan tässä voittaa samalla , kun mä voitan. Jos tuo 1000€ otetaan multa pois, niin heti sen jälkeen syödäänkin sitten vettä ja ruisleipää. Palkka ei vain yksinkertaisesti riitä mihinkään. Saan kuukaudessa käteen noin 1700€+lapsilisä 100€. Siitä vuokra pois 850€, auto 300€, Vakuutusmaksu 3kk välein 330, Puhlasku 50€, Työmatkat noin 200e/kk Ruoka 300€, Mulla on yksi lapsikin joka pitää syöttää joka päivä. Päivähoitokaan ei ole ilmaista. Siihen menee 125€/kk

Mun kuukausittaiset menot ilman auton vakuutusmaksua on 1825€. Eli jos mä en saa pelata enää ulkomaille, niin en tule Suomen valtiossa pärjäämään. Kaikki on niin kallista.

Vapaa kilpailu vaan Suomeen , niin hemmetin hyvää tulee!!