IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Vieras

/ #2502 Re: Re:

22.02.2014 09:55

#2500: yks kirjoitusten lukija - Re:

Arvoisa kirjoittaja. Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Täytyyhän keskusteluissa tietysti tuoda esiin monet asiaan liittyvät seikat jotka siihen oleellisesti linkittyvät. Eihän keskustelu muutoin ole mitään "oikeaa" keskustelua, vaan muuttuu juuri sellaiseksi kuin osuvasti sanoitkin verratessasi keskustelua rekka-autoista ja veden tulemisesta ojastosta :). Mitä laaja-alaisempi keskustelu aiheesta kuin aiheesta käydään, on se kaikkien kannalta parasta ja antoisinta.

Olen aivan varma, että monelle on käynyt samalla tavalla kuin kerroit itsellesi käyneen, Olet muodostanut mielipiteesi uudelleen kotimaisen energian ja varsinkin turpeen käytön positiivisista vaikutuksista koko Suomen kansantalouteen. Tämä edellyttää vain hiukan viitseliäisyyttä tutkia asiaa syvemmin, eikä vaan mennä suinpäin turpeen käytön vastustajan "leiriin". Tietenkin aina joudutaan puntaroimaan asian sekä hyvät että huonot puolet. Turpeen käytön kohdalla ei ole juurikaan mitään oleellisen huonoa, vaan ne jäävät kokonaisuutta ajatellen aivan marginaaliseen asemaan.