Assembly-tapahtuma kiellettävä

Juho Laitalainen

/ #144 Juuri näin

26.07.2008 11:33

Hyvä kun huomasit yhteiskuntamme suurimman ongelman. Tiesitkö että 1930-luvulla oli enemmän väkivaltaa kuin nyt? Vaikka silloin ei ollut näitä aivoihin vaikuttavia väkivalta pelejä jotka aiheuttavat murha impulsseja. Väitätkö että kaikista pelaajista tulee murhaajia? Eli maapallossa asustelee n. 800milj. murhaajaa?

Psykologitkin ovat monesti todenneet etteivät väkivaltapelit tai muut vastaavat vaikuta niin paljoa kuin annat ymmärtää. Esim kouluammuskelutkin on otettu MEDIASTA. Mieti sarjamurhaajia kuten Ted Bundy, John Wayne Gacy jne. jne. Kukaan ei ole saanut vaikutteita väkivaltapeleistä tai tv-sarjoista. Heillä on ollut rankka lapsuus joka on suurin vaikuttaja.

En tiedä onko sinun kanssa edes hyötyä puhua, kun "kumoat" kaikki väittämät samoilla. "Olet addikti joten puolustelet, pälä pälä", "samoja argumentteja kuulee joka paikassa", "se vaan on niin", "minulla on hyviä lähteitä joita en voi kertoa".

Mutta yksi asia ei ole selvinnyt. Mitä sinulla on homoja vastaan? Itse kuuntelen konemuusikkia, enkä käytä huumeita. Kuuntelen myös hiphoppia, enkä käytä huumeita. Pelaan cs, mutta en ole ulkomaalaisten vastustaja 5 kavereistani on ulkomaalaisia.
Tajuatko myös sen että kuulut TODELLA pieneen vähemmistöön joka on tätä mieltä?

Eli jos noin 10 ihmistä sanoo että assembly pitää sulkea niin pitäisikö se? Käsitätkö kuinka paljon huumeita liikkuu ihan baareissa tai kaduilla? Ei missään fucking assemblyssä. Mitä ihmeen homo-orgioita piraattipiireissä? Ja mitä väliä vaikka olisikin. Onko sillä väliä läpsyteleekö nainen tisseillään vai mies peniksellään?