Assembly-tapahtuma kiellettävä

Riku Rautiainen
Somero

/ #164

18.08.2008 16:13

Hyvä Sakarias,

Itse olen käynyt Assembly-tapahtumassa kahdesti.
Kuten sanottu jo useampaan kertaan, tapahtumaan ei päästetä alkoholijuomien tms. kanssa/päihtyneenä. Toki tapahtuman ulkopuolella voi hankkia alkoholijuomia, mutta niiden kanssa ei pääse tapahtumapaikan sisälle.
Ymmärrän kyllä kantasi siihen, että monet nuoret voivat juoda itsensä humalaan Assemblyn ulkopuolella, mutta se ei kuulu Assemblylle. Kuten sanottu, festareillakin saa alkoholijuomia tms.

Sitten tästä sosiaalisuudesta; nettipeleissä on yleensä mikkienkäyttömahdollisuus, ja mikrofonia käytetään paljon. Tapahtumassa saa myös monia ystäviä, jos heihin vaivautuu tutustua.

Totta on, että Assemblyltä ei saa pahemmin terveellistä ruokaa, eikä tietokonepaikalta liikuta muualle kuin syömään/vessaan, mutta eikö muka neljänä päivänä vuodessa voi ottaa vähän rennommin?

Ja vielä nämä "homoorgiat". Kun itse olen ollut Assemblyillä, en ole pahemmin huomannut näitä lähimetsiä ja -kallioita. Toki joillain kujilla voi tällaista harrastaa, mutta itse en ole mistään kuullut/ missään nähnyt tällaista.

Adressi on mielestäni turha, koska vaikka Assembly lopetettaisiin, tulisi näitä "Underground"-tapahtumia.