Kannabis lailliseksi

insinööri

/ #3094

29.07.2011 15:47

"Laillistetaan samantien kaikki huumeet! Jaetaan niitä halukkaille toreilla ja kaupoissa ilmaiseksi"

Kysehän on kannabiksen laillistamisesta, ei kaikkien. Jos nyt kuitenkin kuvitellaan tilannetta, jossa kaikki huumeet(jotka eivät enää siinä vaiheessa ole huumeita) ovat laillistettu, niin näkisin, että kovia huumeita saa reseptiä vastaan apteekista ja mietoja alkosta. Keskiolut myös on poistettu ruokakaupoista.

" koska ihmiset saavat vuorikiipeillä, niin miksei ne sais vetää piriä!
toistan: Herrajumala että sä olet loppuunsaakka tyhmä"

Niin, hyvä kysymys. Tuota voisi pohtia pidempäänkin. Miksei ihminen ole oikeutettu tekemään itselleen mitä tahtoo. Kenellä on oikeus määritellä, mitä saat tehdä ja mitä et? Tuo tyhmäksi haukkiminen ei kyllä anna kovin hyvää kuvaa. Vaikea ottaa sinua enää vakavasti enää.

"Että muo ärsyttää ihmiset jotka eivät kertakaikkiaan suostu olemaan objektiivisia ja hyväksymään kivenkovaa faktaa."
No lyöppäs sitä faktaa tiskiin lähdeviitteiden kera. Kuusitoista kesäisen pojanklopin mielipiteet eivät aivan täytä faktatiedon määritelmää.