EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

O tempora, o lahkolaismuijanrivovittu!

/ #1540 Kirkostaeroamistilasto menee punaiselle kun kiihkouskovaiset avaavat ylemmän sontaluukkunsa.

16.05.2014 00:06

Kiihkouskovaisella on kaksi sontaluukkua: suu ja persreikä. Normaalilla ihmisellä on vain yksi sontaluukku: persreikä. Kirkko haluaisi teipata umpeen kiihkouskovaisten ylemmät sontaluukut. Niistä kun pruiskuaa niin syövyttävää ripulikuraa liian usein kirkkolaivaan. Ripuliroiskeiden seurauksena kirkkolaivan pohjaan ja kylkiin syöpyy reikiä, ja paatti alkaa upota. Lisäksi laivarotat pääsevät karkuun reijistä! Ratkaisuksi on esitetty kiihkokokouksissa merenpohjaan heitettäviä rotanloukkuja, koska kiihkokokoustajien älynlahjat ovat vajavaiset. Vain teippaamaalla hihujen suut tukkoon, voidaan ko. syövyttävän ripulikuran valahtelu kirkkolaivaan estää. Vaan milläs teippaat hihun ylemmän sontaluukun? Ripulikura syövyttää teipitkin. Jo on kirkkoisillä kinkkinen probleema. Ja sitä pähkiessään kirkkoisät rentoutuvat kinkkisissä raskaanaolevien naisten raiskajaisorgioissa jotka kuvataan ja niitä levitetään ympäri nettiä kun kirkkoisät junttaavat viimeisillään raskaina olevia lahkolaismuijia kaikkiin reikiin niin että sikiö meinaa valahtaa witusta lattialle järjenvastaisen paneksinnan ja rynkytyksen seurauksena. O tempora, o persläpi!