Kieltäkää käsiaseet , ei enää koulusurmia

Tino Niemi
Kronos

/ #40 voi vitsi,popcornit loppu...

03.10.2008 16:30

olipas hauska lueskella taas kuinka äärikireät hesalaiset ovat kieltamässä kaikkea ampumaharrastusta ihan millä keinolla vaan mikä mieleen juolahtaa. jos piilohullu saa pitää ampuma-aseensa,eikä epäpätevä poliisi takavarikoi sitä,tehdäkseen mitä oli jo suunnitellut vuosia, ei kai se ole aseen vika, tai ammuntaa harrastavan esim. Lappilaisen, tai Hämeläisen? jos rattijuoppo tappaa jonkun, oletteko kieltämässä autoja?,tai viinanmyyntiä?. niin miksi ette? jopa valtion tulo-ja menoarvioon kirjataan(arvio) alkoholiperäiset kuolemantapaukset aina tulevalle vuodelle, ja tälle vuodelle se oli 2100 KUOLLUTTA!!! siinä on aika monet hautajaiset viinan takia yhdelle vuodelle. jos joku haluaa tehdä maailmasta aseettoman, ehdotan että soitat ensimmäiseksi 0800-BinLaden ,ja sanot olevasi taivaanrannan maalari suomesta ,niin eiköhän se aseettomuus ala sieltä lähi-idästä leviään tänne suomeenkin sitten aikanaan. ... ja siksi kirjoitan nimimerkin takaa koska olen aseidenomistaja,enkä halua itselleni tai perheelleni tarpeetonta julkisuutta. (onpas kiva ilma,taidan lähteä ampumaradalle)