ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

TeroK

/ #305 Raamattu hyväksyy mm.

16.08.2011 19:24

Orjuuden,moniavioisuuden,väkivaltaisen kuoleman kivityksen avulla,prostituution,naisprofeetat(nykyään ei tietenkään nainen saa olla joidenkin mielestä edes pappi)jne jne.

Jos nämä asiat kerran lukevat raamutussa selkeästi niin olenkin hyvin varma,että kaltaisenne fundamentalistikristityt voivat selittää minulle miksi te hyväksytte esimerkiksi orjuuden?

Veriset eläinuhrit ovat mielestäni varsin kuvottavia...mutta raamatussa on tarkat ohjeet miten kukin eläin tulisi uhrata Herralle.

Te ette vain voi myöntää,että otatte tuosta kirjasta esille ne teitä miellyttävät kohdat.Alleviivaatte ja siteeraatte sitten näitä kohtia puheessanne.

Jos koko raamuttu kerran on niin jumalainen ilmoitus jonka antamien ohjeiden mukaan kuuluu toimia jokikinen päivä niin olette kyllä aika tärähtänyttä sakkia.2000 luvulle eivät eläinuhrit kuulu...ne ovat kuvottavia ja alkukantasia rituaaleja.mutta koska niin kerran lukee raamutssa niin sehän on pyhää ja hyvää Jumalan sanaa jonka mukaan on toimittava.

Kun kerran Juutalaiset eivät enää suorita eläinuhreja niin ilmeisesti tämä kohta raamutussa/toorassa voidaan sivuuttaa täysin.Mikä muu raamutun teksti ei enää sovellu nykyaikaan, kysyn vain?

ilmeisesti suomalaiset kristityt lahkot jatkavat siansaksa "pyhällä hengellä" puhumista ja viis veisaavat siitä miten esimerkiksi juutalaiset kommandot hyökkäsivät humanitääristä apua kuljettaneen mavi marmaran kimppuun ja tappoivat useita avustustyöntekijöitä koska he olivat matkalla palestiinaan.

Valittu kansa ei enää näköjään suorita eläinuhreja eikä kivitä naista jos tämä kävelee kuukautistensa aikana ulkona.Johtopäätös: he ovat luopuneet herrasta koska eivät enää toimi lain mukaan.Siksi siis he eivät voi enää olla valittua kansaa ja jos he eivät palvele tosi jumalaa niin he palvelevat belsebubia ja te tuette heitä.

jään odottamaan innolla virtuaalikivittämistäni:)

Rauhaa

ps.
tässä hyvää juutalaista musiikkia sillä en ole antisemitisti.