ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Terok

/ #317 Re: Re: Mavi marmaralla ei ole ollut aseistettuja terroristeja!

17.08.2011 00:05

#314: Teemu - Re: Mavi marmaralla ei ole ollut aseistettuja terroristeja!

En ole muslimi enkä luojan kiitos kristittykään.Ja mitenkäs minusta tekee tekopyhän se että en lue jumalan sanaksi kirjaa joka hyväksyy prostituution, orjuuden  ja antaa tarkat ohjeet  sairaisiin ja kuvottaviin eläinuhreihin?

Ole hyvä ja kerro minulle miksi israel hyökkäsi kansainvälisillä vesillä humanitääristä apua kuljettavaa alusta vastaan.Ei siellä mitään terroristeja ollut jos olisi ollut niin miksi asiasta ei uutisoitu muutakuin silkkana merirosvouksena?

Sitä se ns. pyhä henki teettää.Rupeaa uskomaan oman lahkonsa ns. pappien juttuihin.salaliittoja sun muuta .Luulee puhuvansa kielillä vaikka höpöttää pelkkää käsittämätöntä siansaksaa.

Raamattu on ihan hauska satukirja.vuorisaarna on kiva.Mutta katsos lapsukainen ei tuolla taivaalla mitään näkymätöntä partaista miestä ole joka käyttää aikansa rukousten kuuntelemiseen.Ei niihin yleensä vastata.

Hyväksymällä raamatun virheettömänä jumalan sanana hyväksyy myös orjuuden,moniavioisuuden,eläinuhrit ja prostituution.

Mahtaa se vaan teitä lahkolaisia pänniä,että voin osoittaa koska tahansa teidän omalla aseellanne ,että teillä on ruuvit hieman löysällä.

Tahtoisin kysyä mikä tekee raamatusta paremman kirjan kuin koraani,shrimad bhagavadatan (tai muut vedat),tai vaikkapa mormonin kirja?

Tietysti se että se on juuri sinun pyhä kirjasi.Muilahan ei ole mitään painoarvoa.

Ja mitäs näitä aseita mavi marmaralla nyt sitten oli?-Ritsoja, soihtuja ja putkia.mahtaa siinä israelin uzilla varustettu eliittikommando pelätä niin että housut tärisee?

Jos laiva oli kerran täynnä aseistettuja terroristeja niin miksi sitten he eivät onnistuneet tappamaan edes yhtä kommandoa?

Lisäksi minähän aion aukoa päätäni teille lahkolaisille.te tietysti toteatte vain että nyt minä auon päätäni jumalalle.minun puolelltani näyttää vain että auon päätäni teidän olemattomalle epäjumalallenne.jumala joka muka rakastaa ihmisiä mutta vihaa heidän pahoja tekojaan.joopa joo ja sitten tämä samainen rajattoman agape rakkauden jumala rakentelee täydellistä helvettiä väittäen rakastavansa ihmiskuntaa.

Voitte minun puolestani uskoa mihin huvittaa ja minä uskon edelleenkin mihin minua huvittaa.ja tosiasia on ,että oikeistolaiset  kristityt lahkolaiset ovat huvittavia.

Ota nyt Teemu siellä iisisti ja juttele vaikapa vähän pyhän henkesi kanssa sekavia.se voi helpottaa.

Sotaa ja rauhaa