IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Vieras

/ #733 Re: Re: Öljyonnettomuudet

17.08.2011 10:16

#732: Ensin oma piha kuntoon, sitten muita neuvomaan vasta! - Re: Öljyonnettomuudet

Olisi mielenkiintoista lukea jonkin virallisen tutkimuslaitoksen virallisia tutkimuksia siitä kuinka suuret ne sinun kertomasi mukaiset päästöt nyt sitten oikein ovat. Ei mitään "musta-vaan-nyt-tältä-tuntuu-kun-täällä-järven-rannalla-seison"-lukuja, vaan ihan oikeita virallisia tutkimustuloksia. Ja toivon että vastauksesi ei ole sellainen kuin täällä ketjussa näkyi aiemmin olevan, että kaikki tutkimuslaitokset ovat turveteollisuuden lahjomia.

Ja vielä tuohon globaaliin ajatteluun palaisin. Itse tukeudun tällaiseen ajatteluun, koska olen työskennellyt urani aikana hyvin monissa eri maissa energia-alalla ja nähnyt omin silmin kuinka saastuttavaa eri energiamuotojen tuotanto oikeassa elämässä on, varsinkin öljyn tuotannossa. Meillä täällä koti-Suomessa asiat on todella hyvällä mallilla, olemme mallioppilaita muihin verrattuna. Mutta tietenkin aina on parannettavaa jokaisella sektorilla, niin energia-alalla kuin muillakin aloilla.