ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Vieras

/ #335 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

17.08.2011 17:30

#310: Rivka - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadosh Adonai

Päättelysi on laadutonta eikä, kuten toisaalta olen jo saanut monasti huomata, varsinaisesti perustu johonkin, mitä olen sanonut.

Edelleen, taistelen kaikkea mielettömyyttä vastaan, oli sillä jokin jumala tai epäjumala tukenaan tai ei.

Lainaamasi raamatunjae pakottaa kysymään: minkä takia jonkun jumalan ylipäätään on tarvinnut asettaa jokin poikansa alttiiksi kenenkään edestä? Ja vielä: mikäli tämä (ilmeisen bipolaarinen) jumala on ennen kaikkea rakastanut omaa poikaansa, millä taivaallisella järjellä tämän voi luontevasti nähdä johtavan tämän todella rakkaan pojan tappamiseen?

Kerrohan siis, onko kriittinen ajattelu ja puhdas ihmettely Raamattunne kieltämä asia?

Lopuksi, kuten joku ehtikin jo huomauttaa: miksi minun tulisi pelätä jumalaanne, johon en usko, ja josta ette ole onnistuneet antamaan todisteita tai ylipäätään kertomaan mitään eksaktia?

Mitä koit tällä väitettyyn omistamissuhteeseen viittaamisella saavuttavasi?

Uskontodemografioita postanneelle:

Jos, ja ilmeisesti tässä seurassa hyvin varauksellinen jos, satuit lukemaan viestini, sanoin kristittyjen olevan vähemmistö suhteessa kaikkiin maailman ihmisiin. "Kristittyjä" tuon tutkimuksen mukaan löytyy se "2306,6 miljoonaa (33,0 prosenttia)"

- ei-kristittyjä siis loput 67%.

Rakastaako jumalanne eksyttämistä, kun kerran näin moni on valinnut toisin?

Itse en luvuista argumentoimista järin rakasta; mutta sikäli kun se teitä kiinnostaa, voitte antaa sille haluamanne arvon.