Assembly-tapahtuma kiellettävä

pk-seutu

/ #173 lailla tästä selvitään

14.11.2008 10:27

Nyt on kyllä aivan pakko osallistua tähän keskusteluun. Sakarias tai mikä oikea nimesi nyt onkaan, jos tämä ei ole mikään vitsi ensivuoden assemblyyn ja olet tässä asiassa oikeasti tosissaan, niin haluisin kysyä, että miten tämä sitten kiellettäisiin?

Assembly nimellä ei saisi enää järjestää kyseistä tapahtumaa? vai kaikki tietokoneisiin liittyvät messut jne. olisi kiellettyä?

Aika kaukaa haettua nuo väitteesi, jos et ole itse edes ollut osallisena niihin. Ja muutoinkin, eikös se ole vanhemman vastuu katsoa mihin lapsensa laittaa? Ainakin niin muistelin, että vanhemmat on niitä, joilla on vastuu katsoa ala-ikäisensä tekemisistä ja menemisistä? Kyllä ongelma on jossain muualla, kuin tapahtuman järjestäjässä / osallistujissa. Istu hetki hiljaa, katso peiliin ja mieti, miten tälläiset asiat ratkaistaan. Kiellät lastasi osallistumasta, jos näät, että tapahtuma tekee lapselle pahaa.

Nyky vanhemmat luottaa lakeihin ja säädöksiin, enemmän kuin omaan järkeensä. Tässä on siitä hyvä esimerkki.

Esimerkki: Tänne voi joku tehdä adressin sakariaksesta ja väittää tämän harjottavan homo-orgioita Helsingin metrotunnelissa joka tiistai, jonka jälkeen hän suuntaa pohjoiseen konekiiväri olalla ja heittelee lapsia huumepiikeillä. Adressina on, että Sakarias nimiset täytyy lopettaa tai kieltää lailla.

Väite on päätön, mitään ei voi kukaan todistaa näistä, lähes kukaan ei usko väittämää ja silti tässä väitteessä on yhtä hyvät todisteet, kun tässä koko assembly väitteessäsi.

Kiitos ja kuitti, suosittelen osallistumaan ja sen jälkeen tulet kertomaan uudestaan mielipiteesi.