ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Ei koskaan teologiseen tiedekuntaan

/ #450 Leikkikää rauhassa pellet

20.08.2011 23:38

Sama nimimerkkileikki jatkuu yhden tai kahden toimesta. Enpä ihmettele, ettei kukaan halua tosissaan enää keskustella kanssanne tai tällä foorumilla yleensä,sitähän te varmaan haluattekin. Todella irvokasta pilkkaa ja ivaa asioilla, jotka toisille ovat tärkeitä ja pyhiä. Ehkä tämäkin todistaa missä ajassa elämme. En voi muuta sanoa kuin HÄVETKÄÄ!!! En voi tulla muuhun tulokseen kuin, että joko tosiaan olette muslimeita tai olette menneet etsikkoaikanne ohi tai olette tosiaan satanisteja tai opiskelette teologisesa tiedekunnassa,ehkä olette sen jo käyneet. Olen viime vuosina huomannut, että sen nykyään läpikäyneissä on melkeimpä eniten Elävän Jumalan kieltäjiä sekä vielä suuremmassa määrin Jumalan Sanan kieltäjiä. Todella Surullista. Minä häivyn nyt näiltä sivustoilta,leikkikää ja pelleilkää kuten haluatte. Muistakaa kuitenkin, JEESUS ELÄÄ ja ELÄKÖÖN ISRAEL JUMALAN SILMÄTERÄ. Hyvää yötä, Jeesus myötä!!!!!!!!