ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Vieras

/ #488 Re: Re: Vinkki

22.08.2011 16:14

#484: vieras - Re: Vinkki

Päättelysi hieman ontuu. Oletat, että ne jotka pitävät aihetta tärkeänä väistämättä puoltavat adressia. Sinulta jää havaitsematta se tosiseikka, että tämä aihe on tärkeä monelle sellaisellekin kirjoittajalle, joka vastustaa adressin viestiä.

Täällä joku näyttää loukkaantuvan pahan kerran sen vuoksi, että on olemassa henkilöitä, jotka ovat äärimmäisen kriittisiä Israeliin nähden. Vastakkaisten mielipiteiden esittäminen on kuitenkin varsin tavallista dialogia. Saattaa toki olla, että kristityissä piireissä keskustelua ei synny ja se sen takia loukkaa.  Sille ei voi mitään, mutta uskovien tulee pikku hiljaa hyväksyä se että uskoa saa kritisoida.

Mitä tulee viestien sävyyn, adressin vastustajia syytetään loukkaavista ja lonkalta heitetyistä kommenteista. Osa kommenteista on selvää trollaamista ja on toki omituista että niihin tartutaan noin hanakasti, mikä vain ylläpitää ilmiötä. Toisaalta adressin puolustajat kopioivat tänne raamatunlauseita sivukaupalla ilman mitään rakentavaa perustelua. Trollaamista mielestäni sekin.