SRAL Vuosikokousaloite

Eurajoki

/ #194 Viesti #193, sekä ehdotus Raunolle ja Rasmukselle

21.11.2008 16:09

Ei eriävän mielipiteen ilmaisusta tarvitse allekirjoittaa mitään. Mutta jos joidenkin henkilöiden kanssa on ollut eriäviä mielipitetä siitä, mitä on aikaisemmin suullisesti sovittu, niin heidän kanssaan kaikki sopimukset on syytä tehdä kirjallisina. Hankalissa riitatilanteissa (kuten nyt) kaikki annetut lupauksetkin on aihellista olla kirjallisina. Jotta ne olisivat sitovia juridisesti, niissä pitää olla allekirjoitus. Jos henkilö aikoo pysyä lupaustensa takana, hänellä ei ole mitään ongelmaa niitä. Nyt peräänkuulutankin ProSRAL-liikkeen päähenkilöitä, etenkin Rasmus Weijolaa ja Rauno Markkasta, pikaisiin toimiin. Jari luottaa teihin, joten nyt teillä on erinomainen tilaisuus näyttää kykynne rauhanrakentajina. Pyytäkää Jarin esittämät lupaukset kirjallisina ja allekirjoitettuina, niin teidän ja koko ProSRAL-liikkeen on helppo osoittaa kykynne SRALin eheyttämiseen esittämällä em. dokumentit syskokouksessa.