Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Mikko Laaksonen

/ #327 Koodi on yksinkertainen ja Suomen Sisun jäsenet ovat fasisteja

24.08.2011 15:06

#322: Pirkka Keskinen - Re: Re: Re: Perussuomalaisissa on fasisteja

Pirkka Keskiselle:

Nuivassa vaalimanifestissa on ihan yksinkertainen koodi. Siinä on mainittu yhteen kertaan ne ryhmät, jotka manifestilla on tarkoitus leimata, eli muslimit, afgaanit, irakilaiset, somalialaiset ja Romanian kansalaiset. Useampia mainintoja on vältetty, jotta kriitikoille voisi väittää, että manifesti ei ole rasistinen.

En tule poistamaan viestejäni koska ne perustuvat faktaan.

Pidän Suomen Sisuun järjestön oman ilmoituksen mukaan kuuluvia kansanedustajia Juho Eerola, Jussi Halla-aho, James Hirvisaari ja Olli Immonen (Suomen Sisu / Perussuomalaiset) fasistisina ja rasistisina, koska he ovat Suomen Sisun jäseninä hyväksyneet järjestön periaateohjelman, joka sisältää lainauksia ja mukailuja Suomen 1930-40-luvun äärioikeistolaisten puolueiden sekä Saksan kansallissosialistisen puolueen (NSDAP) ohjelmista ja periaatteista sekä miscegenaatiokiellon. Pidän lisäksi heitä ja kansanedustajia Maria Lohela ja Vesa-Matti Saarakkala rasistisina, koska he ovat allekirjoittaneet rasistisen Nuivan vaalimanifestin.

Tässä ei ole mitään loukkaavaa, itsepähän ovat kyseiset asiakirjat hyväksyneet.

Lopetan kritisoinnin tältä osin heti kun he julkisesti ilmoittavat irtisanoutuneensa ko. kirjoituksista esimerkiksi eroamalla Suomen Sisu - järjestöstä.