Kehitysvammaisia käytetään hyväksi työelämässä

/ #96 Re: Re: Re: Re: turhan pelkistetysti ajateltu

24.08.2011 18:59

#95: Että näinkö? - Re: Re: Re: turhan pelkistetysti ajateltu

Kaksi edellistä että näinkö?- Lienevätkö samoja kirjoittajia???????????

En viitsisi aloittaa samaa jankutusta, että te asiaintuntijat älkää sotketko kahta asiaa, työnteko, avotyö, niin ja kolmas työnteko työkeskuksessa ja vielä ns. suoraan terapia vaikeamminvammaisille.

Nyt ollaan puhuttu näistä kehitysvammaisista jotka osaavat, pärjäävät ja tiedostavat sen että heitä syrjitään.

Heistä jotaka tekevaät työtä kuten muutkin, sillä erolla vain että palkka ei ole se mitä he haluavat, he haluavata sene läkkeen suuruisen palkan, näin eläke säilyy ja tuloja olisi enemmän. Nyt on eläke ja 100-200 e/kk palkkaa

Kulut ovat samat kuin sinulla/teillä tietäjät, tosilla on auto, omalla lievästikehitysvammaisella pojallani mm. on auto, bensa, vakuutukset jne....huollot katsastukset, juuri korjattiin oli liki 400 taas saa vuoden ajaa.

Työtä hänellä ei ole, hänestä olisi kuskiksi, tuntee Hyvinkään, mutta oli eräässä paikassa lähettinä, ja annettiin liian monta paikkaa osoitetta kerrralla, sai silloin 80 e/kk piti soittaa ja kysyä mihin se yksi lähetys oli. Työnantaja huusi - etkö sinä idiootti tajua..........poika vei tavarat liikkeeseen sanoi kuskaa ite.

Sae siitäja en kestävyydestä sanoisin. toinen viesti on iloinen laitan sen ihan kohta, mutta näihin ammattilaisten viesteihin en ottaisi vakavasti kantaa, ovat kenties provoiksi tarkoitettu- trulleja................